Τετάρτη, Ιουλίου 11, 2007
Σοκ και δέος από την Παιανία!

Μαζεύτηκαν τρεις κι ο Μάλαρτζ, και πάνε για πρωτάθλημα οι Γενναίοι του Μπρανκαλεόνε! Αφού ήρθε κι ο Καραγκούνης για το «Ελλάδα έχεις ταλέντο στις κωλοτούμπες», και οι γάτοι τον άρπαξαν από το αεροδρόμιο, μη τυχόν και υπογράψει στον Ηλυσιακό, που άδειασε μετά την μεταγραφή του Δημούτσου σε μια ομάδα που είναι δίπλα απ’ την Μαρκό.

Πήραν και τον Μάτο, λέει! Μάτο λέγαμε στο χωριό μου τον Σταμάτη τον Ζυγογιάννη. (Έμαθε μπάλλα ο Σταμάτης;)

Ακόμα και η κοντή Αεκ έχει έναν Ριβάλντο και έναν προπονητή με όνομα. Αυτοί στην Παιανία, έχουν προπονητή που δεν έχει ούτε φάτσα! (Όποιος διακρίνει μπάλλα στο πρόσωπο του Πώς-Τον-Λένε, να στείλει μέηλ με την ακριβή γεωγραφική θέση της).

Εντάξει, κι εμείς με έναν Λεμονή θα συρθούμε στα Youth Hostel της Ευρώπης, αλλά το πρωτάθλημα πάλι ο αθυρόστομος ήρωας του ’21 θα το πάρει. Όταν εσύ έχεις αλλαγή τον Κοβάσεβιτς και ο άλλος έχει βασικό τον Βύντρα, ξύσ’ τ’ αρχίδια σ’ με κασμά, γιατ’ η τσουγκράνα αφήν’ κενά!


(Άμα πάρουμε και ένα μεγάλο χαφ!...)


Ετικέτες , ,

 
posted by παράλληλος at 12:56 π.μ. | Permalink |


11 Comments:


  • At 11/7/07 23:40, Blogger habilis

    ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΕΝΑΝ ΠΑΝΙΚΟ . Μην εκτιθεσαι τοσο νωριs...

     
  • At 11/7/07 23:46, Blogger παράλληλος

    Ο Προαστιακός θα φτάνει μέχρι το Λαύριο και το Κιάτο!...
    Με 8 ευρώ μόνο...

     
  • At 11/7/07 23:48, Blogger παράλληλος

    Το "ΠΑΝΙΚΟ", να το διαβάσουμε Πανίκο?
    Μακρυά από τον κώλο μας, κι όπου θέλει ας μπει!

     
  • At 12/7/07 02:18, Blogger Σταρχιδικές Φακεμόλες

    Εγώ ένα Μάτο που ήξερα είναι το τραγούδι un cuore matto που χόρευε στο πάρτι ο ντάντης μου όταν γνώρισε την μάμμυ μου, χαχαχαχαχαχα!
    Αλλά αυτά είναι αρχαία ιστορία.
    Και επειδή δεν έχω έμπνευση να γράψω για καμιά κωλοκατάσταση στο μπλόγκ μου, θα σου γράψω ένα ανέκδοτο:
    "Μια φορά και έναν καιρό ήταν η Πεντάμορφη, ο Γκαστόνε και ο Κουασιμόδος. Λέει η Πεντάμορφη:
    -Παιδιά, ξέρουμε όλοι ότι εγώ είμαι η πιο όμορφη του κόσμου, ο Γκαστόνες ο πιο τυχερός κι ο Κουασιμόδο ο πιο άσχημος αλλά θέλω μία επιβεβαίωση. Γιατί δεν πάμε να ρωτήσουμε τον καθρέφτη της κακιάς μάγισσας μητριάς μου να μας πει;
    Να μην τα πολυλογώ, πάνε οι τρείς τους, μπαίνουν ένας ένας και βγαίνουν ένας ένας (λογικό). Βγαίνει ο Γκαστόνες χαρούμενος και λέει:
    -Πραγματικά, είμαι ο πιο τυχερός του κόσμου!!!
    Βγαίνει η Πεντάμορφη και λέει:
    -Ναι, κι εμένα μου είπε πως είμαι η πιο όμορφη γκόμενα στον πλανήτη!
    Βγαίνει ο Κουασιμόδος ξύνοντας το κεφάλι του:
    -Ρε παιδιά, ποιος είναι ο Καραγκούνης;;;"

     
  • At 12/7/07 13:54, Blogger παράλληλος

    Το ανέκδοτο είναι τόσο αστείο όσο οι τούμπες και οι γκριμάτσες του Τυπάρα...

     
  • At 12/7/07 14:52, Blogger bbchris

    Όταν λες μεγάλο χαφ?

    Βερόν π.χ.?

     
  • At 12/7/07 18:59, Blogger παράλληλος

    Όχι Chris,
    αν μιλάμε σοβαρά, προσωπική μου γνώμη είναι ότι ο Βερόν είναι υπερτιμημένος παίχτης.
    Μπορεί να είναι άριστος δίπλα σε κλασάτους της Ίντερ και της ΜUFC αλλά σε μας θα αποδεικνυόταν Μπίσκαν!

    Τον Ίμπσον να πάρουμε και είμαστε ΟΚ, όσο για την Ευρώπη βλέπουμε: Ο sir Takis και η ψυχή του!...

     
  • At 13/7/07 17:07, Anonymous Ανώνυμος

    καλα εδω ασχοληστε με τον βαζελο και δε βλεπετε την μεγαλη απειλη που ερχεται απο τον Ρεμο...

     
  • At 13/7/07 21:03, Blogger παράλληλος

    Λες να πάρει και την Μαρινέλα στον Ήρα;
    Θα γίνει το σύμβολό τους
    ;)

     
  • At 13/7/07 23:55, Blogger srm1033

    Πάνω που ήμουν έτοιμη να γίνω ΑΕΚ έσκασε ο Ρέμος. Ελεος πια πάλι σε δίλημμα είμαι η ξανθιά.

     
  • At 14/7/07 10:35, Blogger παράλληλος

    Τα play offs θα γίνονται στην παραλιακή και ο τελικός στην Αθηνών Arena!