Πέμπτη, Ιανουαρίου 17, 2008
Μάθημα Φυσικής Ιστορίας
phallus ravenelii phallus impudicusphallus hadriani
(3 είδη μανιταριών)

(άσχετη εικόνα από το μάθημα Κλινικής Ψυχολογίας)

Όποιος δεν ξέρει μπάλλα, περίμενε το ίδιο παιχνίδι με αυτό της Κυριακής.

Όποιος δεν ξέρει μπάλλα, περίμενε τον ΠΑΟ να πιάσει το ίδιο παιχνίδι (μέσα σε 3 μέρες, στο ίδιο γήπεδο –το Καραϊσκάκη) και ο Θρύλος να πιάσει την ίδια κακή απόδοση φέτος (μέσα σε 3 μέρες, στο ίδιο γήπεδο –το Καραϊσκάκη).

Ευτυχώς, κάποιοι ξέρουν μπάλλα….

Και ευτυχώς αυτοί είναι παίχτες του Ολυμπιακού!...

Δυστυχώς, όμως, κάποιοι –που δεν ξέρουν μπάλλα- μετά από 4-0 σκορ, επιμένουν να ψάχνουν να βρουν γωνία στο δεκάρικο!

Άσε που μετά το 4-0 καταρρεύσαμε!…

…κινδυνεύσαμε να μας ισοφαρίσει ο Παλομπαρίνι* στα τελευταία 10 λεπτά!...

*Αύριο, ο Jack Sparrow θα εκθέσει τη γνώμη του για τον ΑΝ-ντρέα Παλομπαρίνι.

Ετικέτες , ,

 
posted by παράλληλος at 9:14 π.μ. | Permalink |


10 Comments:


  • At 17/1/08 11:28, Blogger bbchris

    Σιχτιρ με τα κωλόπαιδα πήγαν και τους έριξαν τέσσερα και άντε να βρεις βάζελο τώρα για καφέ.

     
  • At 17/1/08 11:33, Blogger παράλληλος

    Ερήμωσε και η επαρχία!...
    (Τρόπος του λέγειν, γιατί τόσοι πολλοί δεν είναι εδώθε...)

     
  • At 17/1/08 13:30, Anonymous Ανώνυμος

    καλα ο παλομπαρινι, διασυρμος γινοταν στο γηπεδο αλλα νομιζες με τον σχολιασμο του οτι ο βαζελος οπου να ναι το γυρναει το ματς! χαχαχαχαχα!
    οεεεεεεε παλι τεσσεραααααααααααα!

     
  • At 17/1/08 13:47, Blogger παράλληλος

    Redfan, έτσι ακριβώς!

    (Γαμώτο, στο ποστάκι που έχω ήδη έτοιμο για τον αξιότιμο σπήκερ, έχω μια παρόμοια φράση. Θα μοιάζει ότι κλέβω το σχολιό σου.)

     
  • At 17/1/08 13:59, Blogger DAKIS

    Τους χρειαζόταν γιατί είχαν σηκώσει κεφάλι τις τελευταίες μέρες!
    Άντε γειά!

     
  • At 17/1/08 14:03, Blogger παράλληλος

    “λεγω υμιν κατεβη ουτος (= ο Θρύλος) δεδικαιωμενος εις τον οικον αυτου (=Καραϊσκάκη) η γαρ εκεινος οτι πας ο υψων εαυτον (=παο) ταπεινωθησεται ”
    (Λουκ. 14/ιδ/11)

    Ακόμα και το Ευαγγέλιο τους προειδοποιούσε!!!

     
  • At 17/1/08 18:01, Blogger Annie_Hall

    Σήμερα οι βάζελοι έχουν τρελό γέλιο...Τους κοιτάς(μόνο)και σου σκάνε κάτι συγκαταβατικά χαμογελάκια τύπου "άντε πες'το κι εσύ" και τους λυπάται η ψυχή μου...
    Πάντως,τέτοια χαρά είχα καιρό να πάρω!
    Επίσης πολύ καλό το blog σου(η αλήθεια είναι ότι μόνο τα ψιλοφρέσκα διάβασα αλλά μόνο η Βουντούλα του Burton ήταν αρκετή για να με καθηλώσει).
    Ένα τελευταίο:Τόσο πολύ σε είχαν εντυπωσιάσει,εκπλήξει,τρομάξει(κι εγώ δεν ξέρω τι)οι δηλώσεις του μπαμπά Χούτου που τις έχεις τόσο καιρό μετά;

     
  • At 17/1/08 19:54, Blogger a.c.

    1-Η αλήθεια είναι ότι και εγώ σήμερα έχασα ξαφνικά όλους τους φίλους μου.
    2-Στο αθλητικό μου(
    http://a19c70.wordpress.com/) έχω κάνει αφιέρωση στον αγαπητό Γκούμα. Έχει αντικαταστήσει επάξια στις καρδιές μας τον Ηλία Ατματζίδη.

     
  • At 18/1/08 02:39, Anonymous Ανώνυμος

    Παραλληλε προχωρα με το ποστακι! Αλλωστε αυτο δεν το ακουσα μονο εγω, ολοι μας το ακουσαμε, ειναι κοινο το συμπερασμα!

     
  • At 18/1/08 09:26, Blogger παράλληλος

    @Annie Hall
    Επειδή θεωρούσα -έτσι όπως εξελίχθηκε το ματς- τα 5 σαν φυσική κατάληξη, στράβωσα λίγο στο τέλος.
    Η δήλωση του μπαμπά Χούτου, σαν δείγμα αμετροέπειας, ναι, μου έχει κάτσει! Έχω βέβαια σκοπό, από καιρού εις καιρόν να αλλάζω την προμετωπίδα.
    ‘Φχαριστώ για τα καλά λόγια.

    @a.c.
    Ήμουν στο γήπεδο και τις εποχές που στην Καλογρέζα 70.000 γαύρων αποθέωνε τον Ηλία. Πίστεψέ με, έμπαινα στη θέση του και δεν το άντεχα! Αυτός πώς το μπορούσε?
    (καλύτερα, πολύ καλύτερα, να σου βρίζουν οτιδήποτε οι αντίπαλοι, παρά να σε ειρωνεύονται).

    @Redfan,
    έφτασεεεε!