Πέμπτη, Απριλίου 10, 2008
Τί παίρνουν στο Ρέντη?
Σιγά μη παίρνουν ντόπες στον Ολυμπιακό. Αν ντοπάρονταν δεν θα μάρκαραν στα τελευταία παιχνίδια με την ταχύτητα του ριπλέι!

Να σας πω εγώ τι έχει συμβεί:

Μάλλον μπάφους πίνουν στο Ρέντη (θυμήσου την εμφάνιση με την ΑΕΚ) αλλά επειδή οι φωστήρες νομοθέτες στο νόμο για το ντόπινγκ έχουν εξισώσει όσα βοηθάνε (ντόπες) και όσα εμποδίζουν (μαύρο) την αγωνιστικότητα, είπαν να μην προπονηθούν ένα πρωί, βρε αδερφέ!

Μόνο τη φάτσα του Segura να δεις, είσαι σίγουρος ότι έχει καπνίσει την σοδειά της Καλαμάτας.

«Πίνω μπάφους και παίζω προ»:

Locomondo_Pinw_Mpa...

Ετικέτες , ,

 
posted by παράλληλος at 10:50 π.μ. | Permalink |


7 Comments:


  • At 11/4/08 10:20, Blogger scarface

    Δε θα ήθελα να τοποθετηθώ στην έντεχνα χιουμοριστική προσπαθειά σου να στρεβλώσεις τη πραγματικότητα περί ντοπαρίσματος των παιχτών του λιμανιού.

    Απλά να πω ότι το pro εμένα φέτος με βοήθησε να ξεπεράσω μερικές οδυνηρές ήττες της ομάδας μου.
    (έριξα κάτι εξάρες στο γαύρο!!!)

    Για μπάφους δε ξέρω τίποτα κύριε εισαγγελέα.

     
  • At 11/4/08 10:49, Blogger παράλληλος

    Σημαδεμένε,
    το ξαναλέω: Πλάκα και μόνο πλάκα κάνουμε εδώ μέσα. Για σοβαρές εκτιμήσεις και αναλύσεις υπάρχουν τόσα μπλογκ, σάιτ και τσατ ρουμ. Απομυθοποίηση του οπαδισμού μέσω του χιούμορ προσπαθώ.
    Από μόνος του, ο τίτλος του μπλογκ είναι καταφανώς αντίθετος με το πνεύμα των αναρτήσεων.
    Κάποιες φορές βέβαια, υπάρχει λόγος να πω κάτι χωρίς αστεία, ε τότε και πιστεύω ότι είναι προφανές αυτό και επιπλέον βάζω την ετικέτα "στα σοβαρά".
    Όσο για το σχόλιό σου, σου εύχομαι να συνεχίζεις να μας ρίχνεις εξάρες στο pro και εμείς τεσσάρες στο γήπεδο!

     
  • At 11/4/08 11:50, Blogger scarface

    Απορώ πως δε κατάλαβες ότι και εγώ χιούμορ κάνω στο σχόλιο μου.

    Μάλλον παρά ήταν υπόγειο.

     
  • At 11/4/08 15:50, Blogger παράλληλος

    Μωρέ κατάλαβα!...
    Τις παρεξηγήσεις κι εγώ ήθελα να προλάβω επειδή έχουν συμβεί κατά καιρούς.

    Όταν θα σε φιλοξενήσω στο Καραϊσκάκη κι εσύ στον Βοτανικό, τότε αδερφέ μου που λέει κι ο Ξυλούρης (Ρίτσος), θα τραγουδάμε για να ενώσουμε τον κόσμο... και να έχουμε την μπάλλα αφορμή μόνο για να κάνουμε τη πλάκα μας, να πειραζόμαστε, να επικοινωνούμε και να το γλεντάμε (πικρά ή γλυκά) σε νίκες και ήττες!...

    (Συγχώρα με για τη "φιλοσοφία", αλλά εδώ έχω καταλήξει).

     
  • At 12/4/08 11:52, Blogger Ευτυχία

    αργείς καλέ μου γαύρε!

    μετονόμασε το το ρημάδι ''μανικιούρ πεντικιούρ'' και να δεις πως λύνονται όλα τα προβλήματα!!!


    σου μιλώ ως φίλαθλη που ως μόνο κριτήριο είναι η σκηνική παρουσία των παικτών διότι όλα τα υπόλοιπα με τον καιρό με αφήνουν παγερά αδιάφορη!!!



    ξέρω...έριξα το επίπεδο του μπλογκ. σχώρα με και βόηθα να το ξανανεβάσουμε.


    σε φιλώ με κατακόκκινα φιλιά!

     
  • At 13/4/08 23:09, Blogger παράλληλος

    @ Monaliza,
    πες πως έγινε!

    (δεν ρίχνεις το επίπεδο του μπλογκ, γλυκιά μου -πιο κάτω δεν γίνεται-, το ανεβάζεις με τον τρόπο σου).

     
  • At 27/4/08 20:38, Anonymous Ανώνυμος

    Τι παιρνουν στο Ρεντη?



    .......ΚΟΥΠΕΣ ΦΙΛΕ, ΚΟΥΠΕΣ :D