Παρασκευή, Ιουλίου 20, 2007
Τα παιδία παίζει μπλογκ και ξύλο!

Το παιχνίδι είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να το αφήσουμε μόνο στα παιδιά!

Αρπάζοντας το καρότο του μπλογκοπαιχνιδιού που μου πρότεινε ο κοντοχωριανός Σταρχιδικός Φακεμόλης, παίρνω αμπάριζα και βγαίνω:

1.(Ένα γνωστό ρητό από αυτά του προηγούμενου μπλόγκερ)

Δε θέλω να κερδίσω την αθανασία με το έργο μου αλλά με το να μην πεθάνω (Γούντι Άλλεν).


-Επειδή η Αθανασία από παιδί ήταν για μένα το απωθημένο μου, αλλά παρ’ όλες τις προσπάθειες που κατέβαλα, πείστηκα ότι δεν θα την κατακτήσω ποτέ, άλλαξα κατεύθυνση και τα έριξα στην Ελένη που πάντα με γούσταρε!

Ας κάνουμε όμως σοβαρή σημειολογία μέσω του πρωτεργάτη της (25 χρόνια προ Έκο) Θρασύβουλα –σερβιτόρου- Βέγγου:

«Το μόνο σίγουρο πράγμα στη ζωή είναι ο θάνατος»!


2.(Ένα ξένο ρητό που θα επιλέξω εγώ και θα πασάρω στους επόμενους)

Αντί ρητού, ένα ποίημα (του αγαπημένου μου Γιάννη Υφαντή) που παίζει τον ίδιο ρόλο:

Τι τέλεια κατσίκια τα κατσίκια.

Χτες γεννηθήκαν και πώς ξέρουν κιόλας με τόση ακρίβεια

όλα τα κατσικίσια πράγματα!

Θαρρείς και σπούδαζαν κατσικoσύνη

μιά ολόκληρη Αιωνιότητα.


3.(Μια φράση που έχει κατασκευάσει ο προηγούμενος μπλόγκερ).


Σου χαρίζουνε πατάκια μόνο όταν αγοράσεις το αμάξι.

-Για να πάρεις ένα καφέ πρέπει ν’ αγοράσεις ποτήρια.

Κι αν για να φας ψάρι πρέπει να βρέξεις κώλο, τότε για να πιεις μια μπύρα πρέπει να πας στο Μαουτχάουζεν?

4. (Μια φράση που θα κατασκευάσει ο μπλόγκερ και θα πασάρει στους υπόλοιπους).

«Το μπλογκάρισμα δεν είναι για χόρταση»

(Το 2 και το 4 πρέπει να απαντηθούν από τους επόμενους και να προταθούν τα αντίστοιχα - αν έχω καταλάβει κι εγώ καλά).

Θέλω να παραδώσω τη σκυτάλη στον αγαπητό Habilis, στον χαμένο Ντάτα Μπέης, στην νέονυμφευθείσα (σιδερένιοι κι από εδώ!) Γόβα Στιλέτο και στην ξεδιάντροπη Μονί Καλλιγραφίας.

Ετικέτες ,

 
posted by παράλληλος at 12:09 μ.μ. | Permalink |


7 Comments:


  • At 21/7/07 02:03, Blogger habilis

    Oταν παιζειs σιγα μαν κατσειs να εξηγησειs .Ο Βεγγοs ειχε πει και το ''ανθρωποι ειμαστε ολοι μια μερα θα πεθανεται''

     
  • At 21/7/07 11:08, Blogger παράλληλος

    Το περιμένω σε ποστ ή σε πόστερ.
    Όπως βολεύεσαι...

     
  • At 23/7/07 01:25, Blogger habilis

    Δεν μου βγαινει ,ειναι και να το εχει η κουτρα σου , να κατεβαζει ψυρεs...Παντωs μην εφησυχαζειs φετοs τελειοσανε τα ψεματα θα αλλαξεται spor , να δουμε και ποιο θα σαs μεινει...επιφυλασομαι...

     
  • At 23/7/07 07:13, Blogger παράλληλος

    ΟΚ, έχεις δίκιο!
    Αν έχεις Καραγκούνη δεν φοβάσαι χάρο! Τον καθρέφτη μόνο φοβάσαι, αλλά αυτό είναι θέμα γούστου και χιούμορ.
    Εμείς πώς να κοντράρουμε τον Δημούτσο και τον Βύντρα? Με τον Γκαλέτι, τον Μπράβο, τον Λεντέζμα, τον Νέρι και τον Ντάρκο?

     
  • At 24/7/07 13:58, Blogger srm1033

    Ρε ανθρωπε επειδή με ξέρεις ...τι σε κάνει να πιστεύεις πως μπορεί να σκέφτομαι καλοκαιριάτικα? Οχι πως το χειμώνα μου είναι εύκολο αλλά τότε δεν έχω και τίποτα άλλο να κάνω. Δώσε μου κανα δυο μέρες καιρό ακόμα να περάσουν τα 45αρια γιατί δεν αφήνω την θάλασσα τώρα ακόμα και αν ο Κακά έρθει στον ΠΑΟ(!!!) (το χιούμορ μου πάντως δεν το έχω χάσει εεε?)

     
  • At 27/7/07 00:01, Blogger Ντάτα Μπέης

    convinced, δεν το έχεις χάσει εεε!, αλλά περάσανε οι δύο μέρες και σε λίγο έρχονται τα νέα 45άρια(χμμ...), οπότε θα πρότεινα όπως παραμείνεις παρά θιν αλός, καθώς και παρά θιν σε κάτι παλιομπούκαλα, περιέχοντα κάτι υγρά τα οποία σου θυμίζουν γιατί αξίζει η υπομονή για 3 ολόκληρες εποχές...εεε!!?

     
  • At 31/7/07 14:15, Blogger παράλληλος

    OK convinced,
    λίγο η ζέστη, λίγο το ξανθό, λίγο ο γάμος, λίγο τα παλιομπούκαλα του Ντάτα, λίγο ο Κακά στον ΠΑΟ...