Σάββατο, Μαρτίου 31, 2007
Έκαστος εφ' ω ταχθεί!



Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια και ειδικά, στην περίπτωσή μας, προκάλυμμα!

Όλοι και ΚΥΡΙΩΣ οι διοικούντες κάθε ΠΑΕ, όπως και η Αστυνομία, εδώ και 25 τουλάχιστον χρόνια, γνωρίζουν και γνωρίζουμε πρόσωπα και πράγματα, όσον αφορά τις παραβατικές έως και εγκληματικές συμπεριφορές ανθρώπων που δρούν, καλύπτονται και βρίσκουν άσυλο στα γήπεδα (μέσα ή έξω απ’ αυτά).

Τα άτομα αυτά, έτσι ή αλλιώς, αυτή τη συμπεριφορά θα είχαν και χωρίς το άλλοθι της κάθε ομάδας, όμως εγώ μια αγάπη (την μπάλλα εννοώ) που έχω από παιδί και την έχω υπηρετήσει μέσα και έξω απ’ τις 4 γραμμές και με οικονομικό κόστος, δεν θέλω όχι μόνο να μου τη μαγαρίζουν, πόσο μάλλον να κινδυνεύουμε σωματικά εγώ και οι αγαπημένοι μου.

Όσοι θέλουν να εξοντώνουν και να εξοντώνονται ας φτιάξουν Fight clubs να βγάζουν τα μάτια τους και τα’ άντερά τους!

Επειδή όμως δεν φταίει το ποδόσφαιρο, όχι σαν πεδίο (ίσως) συμφερόντων, αλλά σαν αγάπη μας, διασκέδασή μας, στοιχείο κοινωνικοποίησης μας και γιατί όχι αφορμή για πλάκα (όπως τούτη η σελίδα), ο αυτοσεβασμός μου μου επιβάλλει κάποια αντίδραση.

Η επιστολή μου θα ταχυδρομηθεί Δευτέρα πρωί-πρωί και υποθέτω ότι εκτός από τα δικά μου επιστρεφόμενα παραστατικά (κάρτα μέλους και διαρκείας), θα περιέχονται και αυτά του φίλου Ιωάννη, με τον οποίο δηλώνω ότι δεν είχαμε καμμία επαφή για το θέμα.

Ή αυτοί ή εμείς!


(Ποτέ δεν κατάλαβα τι συμφέρον έχουν οι οποιοδήποτε Πρόεδροι, να ανέχονται(?) αυτού του είδους τους οπαδούς. Τους συμφέρει να μένει ο κόσμος στον καναπέ ή να πηγαίνει στο γήπεδο?)

Ετικέτες ,

 
posted by παράλληλος at 9:28 μ.μ. | Permalink |


3 Comments:


  • At 2/4/07 12:11, Blogger Nemertes

    Καλημέρα. Κάποτε με ρώτησαν πως ως φανατική γαυρίνα δεν έχω βγάλει ποτέ κάρτα μέλους. Τους απάντησα προσθέτοντας ότι έχω να πατήσω στο γήπεδο από το παλιό Καραϊσκάκη.

    Ως φανατική γαυρίνα δεν διανοούμαι να πληρώνω 60 ευρώ για να μπορώ να παίρνω εισητήριο. Ως φανατική γαυρίνα δεν διανοούμαι να πληρώνω το διαρκείας και να βλέπω τους αγώνες από τον Δεκέμβρη και μετά, λόγω τιμωρίας έδρας. Ως φανατική γαυρίνα θέλω να πηγαίνω στο γήπεδο με τα πόδια και να φεύγω μόνο με αυτά.

    Ήδη ο Ολυμπιακός, επέτρεψε και σε μη μέλη να παίρνουν εισητήρια. Όταν θα εκπληρωθούν και οι άλλες συνθήκες, θα το ξανασυζητήσουμε...

     
  • At 3/4/07 13:51, Blogger Ντάτα Μπέης

    Ως καθόλου φανατικός γαύρος, ειδικά όταν πρόκειται για τέτοιες "ιστορίες", θα ήμουν πολύ ευτυχής αν ακολουθούσαν και άλλοι το παράδειγμα του "παράλληλου".
    Όχι τίποτε άλλο, αλλά όταν μιλάμε για νεκρό, όλα τα υπόλοιπα περιττεύουν...
    Και αυτός, "κόντρα στο κλίμα των ημερών" δεν πρόκειται να αναστηθεί...

     
  • At 3/4/07 15:22, Blogger Yellow Kid

    Ο συμβουλευτικός σας ιατρός, Dr. Φλάντζας, επέστρεψε και είναι έτοιμος να απαντήσει στις ερωτήσεις σας.